Re: [CPROG] Udvikle linux programmer i Visual C++

"Klaus S. Madsen" <sslug@sslug> writes:

> Derudover, hvis jeg stod i din situation, ville jeg nok hellere tage og
> fikse mine makefiler, så de brugte cl og link istedet for gcc/g++ og
> ld,

Er automake, autoconf og libtool ikke med i cygwin miljøet? Det er da
klart den bedste måde (IMO) at håndtere korrekt konfigurering, bygning
og sammenkædning af programmer.

--
Christian Hemmingsen
P.L.U.R.                                   "Druk for fred!"