Re: [CPROG] Udvikle linux programmer i Visual C++

On Tue, Jan 29, 2002 at 05:33:00PM +0100, Søren Andersen wrote:
> Jeg har godt nok installeret både cygwin og XFreeCygwin men hele ideen er
> altså at kunne bruge Visual C++.
Nu skriver du jo ikke hvilket sprog du har skrevet koden i, men du
kommer på noget af en opgave, hvis du har skrevet C++... Visual C++ er
en frygtelig skod compiler, som ikke fortjener ++'erne... Den er mere en
advanceret C-compiler (.NET versionen skulle vist nok være bedre, men
jeg har ikke prøvet den endnu).

Derudover, hvis jeg stod i din situation, ville jeg nok hellere tage og
fikse mine makefiler, så de brugte cl og link istedet for gcc/g++ og
ld, og derudover kun bruge Visual C++, som editor og debugger (og jeg
ville faktisk ikke engang bruge den som editor...).