Re: [CPROG] DDD

On Mon, 28 Jan 2002 18:50:43 +0100,
Robert Larsen <sslug@sslug> wrote:

> Jeg ved ikke om 'DDD' hører til under programmering eller teknik.
> Anyway.....
>
> Jeg er ved at lave et netværks library og har lavet et lille program til
> at teste det. Det giver en lagersegmentfejl, og jeg ville derfor gerne
> vide, hvad der sker og hvor, så jeg compiler med -ggdb parametren, så
> gdb får alle informationer med.
> Problemet er bare at ddd (som jeg foretrækker) kommer med en fejlbesked,
> når jeg prøver at indlæse programmet. "/opt/c/netlib/init.c: Ingen sådan
> fil eller filkatalog". Og det er forståeligt nok, for sådan en fil har
> [...]

Jeg antager den skriver det efter den har kørt programmet og programmet
er gået ned.  Det er sikkert fordi programmet går ned i noget der er
kompileret fra /opt/c/...?  Prøv at trygge et par gange på "up".

--
Like a rat in a maze          Anders Bo Rasmussen    mailto:sslug@sslug
The path before me lies       Frimestervej 42 1.tv   http://www.fuzz.dk