gcc warning

For et stykke tid siden blev en server jeg arbejder meget på opdateret,
bl.a. med en ny version af gcc der kalder sig 2.96.

Der er også ændret include-filer, men de problemer har jeg løst. Mit
problem nu er at alle mine programmer ender med en warning, "No newline
at end of file"

Programmerne virker, men jeg hader den slags meldinger og det hjælper
ikke at sikre en blank linie efter source-koden.

Nogen forklaringer???

Søren H. Sørensen / SHS-Consult