Re: [CPROG] God datastruktur til tab completion i C++?

On Wed, 19 Dec 2001, Klaus S. Madsen wrote:

> Nope. Det er vist nok noget med en callback funktion... For man kan jo
> også lave tab-completion på andet end filer...

Ok - accepteret. Men, jeg tror såmænd alligevel det vilel være omtrent
lige så besværligt at stjæle det som at skrive mit eget.

> Fordelen ved at bruge det er tilgengæld at ens kommandoprompt virker
> lige som i bash... Dvs. CTRL-A og CTRL-E virker, pil-op og pil ned
> virker mm...

Det er til gengæld hurtigt kodet; 200 linier, inklusiv command
history. Men, OK, så har jeg heller ikke læst folks .inputrc...

> Men hvis jeg ikke har en tty, ville jeg nok også lede efter noget
> andet...

Jeps.

Mads

A series on the annoying idiosyncrasies of popular programs such as Windows,
Word and Excel features irritating or irritated animals. Word 97 Annoyances
sports a decidedly miffed opossum, while Windows 98 Annoyances gets a European
common toad, covered with warts.
                         - Elizabeth Weise, USA TODAY, on O'Reilly bookcovers