Re: [CPROG] God datastruktur til tab completion i C++?

On Wed, Dec 19, 2001 at 03:21:10PM +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Uden at have kigget på det, vil jeg tro at det er kode der er
> - syltet ind i readline specifikke ting
> - skrevet i c
Jeps.

> - bundet til filsystemet
Nope. Det er vist nok noget med en callback funktion... For man kan jo
også lave tab-completion på andet end filer...

Men en anden god grund til ikke at stjæle fra readline står i man-filen:

BUGS
       It's too big and too slow.

Fordelen ved at bruge det er tilgengæld at ens kommandoprompt virker
lige som i bash... Dvs. CTRL-A og CTRL-E virker, pil-op og pil ned
virker mm...

Men hvis jeg ikke har en tty, ville jeg nok også lede efter noget
andet...