Re: [CPROG] God datastruktur til tab completion i C++?

On Wed, 19 Dec 2001, Morten Olsen wrote:

> Kan du ikke rive implementeringen ud af readline? Eller er din kode ikke
> under GPL ;-)

Uden at have kigget på det, vil jeg tro at det er kode der er
- syltet ind i readline specifikke ting
- skrevet i c
- bundet til filsystemet
I virkeligheden er det temmeligt simpelt at gøre, jeg ville bare se om jeg
kunne gøre det med nogen "nemme" datastrukturer.

Mads

UNIX always presumes you know what you're doing. You're the human being,
after all, and it is a mere operating system.