Re: [CPROG] God datastruktur til tab completion i C++?

On Tue, 18 Dec 2001, Klaus S. Madsen wrote:

> Har du kigget på readline biblioteket? Det er det der står for
> håndtering af input i bla. bash. Jeg har ikke selv prøvet at bruge
> tab-completion med det, men ud fra hvor let det ellers er at bruge,
> skulle det ikke være noget stort problem... Det eneste er at det er
> GPL'et og ikke LGPL'et, så dit program skal også selv være GPL'et, hvis
> du vil distribuere det.

Jeg _har_ kigget på readline, men jeg har ikke en tty til rådighed, og jeg
synes der var alt for mange ting jeg skulle sætte op/ændre/lave callbacks
for, til at jeg gad.

Desuden skal jeg ikke lave tab completion på ting der er i min path, men
på en vilkårlig samling af strenge. Flere forskellige, faktisk.

Mads

Remember, never ask a geek "why"; just nod your head and back away slowly...