Re: [CPROG] God datastruktur til tab completion i C++?

On Tue, Dec 18, 2001 at 05:29:11PM +0100, Mads Bondo Dydensborg wrote:
> Hejsa
>
> Jeg skal implementere/understøtte tab completion på vilkårlige strenge.
>
> Jeg tænkte på om der var nogen der havde nogen erfaring med en god
> datastruktur der meget gerne måtte være en del af STL?
>
> Andre tips modtages også gerne.
Har du kigget på readline biblioteket? Det er det der står for
håndtering af input i bla. bash. Jeg har ikke selv prøvet at bruge
tab-completion med det, men ud fra hvor let det ellers er at bruge,
skulle det ikke være noget stort problem... Det eneste er at det er
GPL'et og ikke LGPL'et, så dit program skal også selv være GPL'et, hvis
du vil distribuere det.