Re: [CPROG] gcc og c++ stl

On Thu, 29 Nov 2001, Peter Aagaard Kristensen wrote:

> Hej CProg
> Jeg har et c++ program som bruger stl. Det vil jeg gerne compile med gcc da
> jeg skal linke det sammen med nogle gcc objektfiler.
> Men når jeg prøvet at linke det hele sammen brokker gcc sig over at den
> ikke kan finde de stl klasser m.v. som jeg har brugt.
> Hvordan er det lige jeg linker stl ind i mit program med gcc ?
> (Mit program linker fint hvis jeg bruger g++, men den linker jo også stl
> ind automatisk)

Normalt bliver gcc automatisk til g++, når den finder ud af at filerne er
c++ filer, og så burde det virke automatisk.

Har du prøvet med

gcc -x c++

Mads

The infamous Melissa virus, Explore.zip, VBS/Bubbleboy, X97M/Papa, ILOVEYOU
and MORELOVE viruses all used the Outlook address book to spread themselves.