gcc og c++ stl

Hej CProg
Jeg har et c++ program som bruger stl. Det vil jeg gerne compile med gcc da jeg skal linke det sammen med nogle gcc objektfiler.
Men når jeg prøvet at linke det hele sammen brokker gcc sig over at den ikke kan finde de stl klasser m.v. som jeg har brugt.
Hvordan er det lige jeg linker stl ind i mit program med gcc ?
(Mit program linker fint hvis jeg bruger g++, men den linker jo også stl ind automatisk)

- Peter Kristensen