Re: [CPROG] Hvor skal man begynde

Hej,

det er rigtigt at "The C programming language" af Kernighan og Ritchie,
er BIBLEN der definerer alle aspekter af c of de standard-funktioner der
SKAL være en del af c. Måske er det den du har læst, men "Grundkursus i
standard c" af Poul Østergaard er faktisk en glimrende begynderbog. Den
er udgivet af Teknisk Forlag.

M.v.h.
Søren H. Sørensen