Re: [CPROG] En ordentlig timing

In article <sslug@sslug> you wrote:

> Det skyldes vel at in/out instruktionerne skal igennem det "gode" gamle
> ISA interface og derfor tager ekstremt lang tid.

> Du kommer nok til at bide i det sure æble og acceptere at din PIC brænder
> ikke kommer til at køre fuld hastighed. :(

??? og hvor hurtigt kan man brænde disse PIC ?

Sidst jeg læste specifikationer var det slet ikke så kritisk.
Der er nogle max og minimumstider der skal overholdes, men
slet ikke noget der kræver så meget "timing" bøvl.
Og prog84 brænder en hel del af PIC chips samt seriel eeprom
med enten parallel eller  seriel brændere.
(og eksperimentel med visse USB-parallel kort)

Eneste ulempe ved prog84 er at den i dag skal køre som root ;(