Re: [CPROG] En ordentlig timing

On Sat, 3 Nov 2001, Peter Aagaard Kristensen wrote:

>  >Kan du ikke give en reference til der hvor du har læst det?
>
> Morten Kjaer henviste til det tidligere i diskussionen:
>
> http://www.linuxdoc.org/HOWTO/mini/IO-Port-Programming-4.html

Det her:

Inputting or outputting any byte from/to port 0x80 (see above for
how to do it) should wait for almost exactly 1 microsecond independent
of your processor type and speed.

? Er port ikke en ret speciel port? Jeg ved at det ikke gælder for andre
I/O porte, ihvertfald...

Mads

My shell can beat your shell. So there!