Re: [CPROG] En ordentlig timing

On Sat, 3 Nov 2001, Peter Aagaard Kristensen wrote:

> Men jeg må nok opgive de 100ns' præcision - det kommer nok aldrig til at
> virke i
> multitaskingsmiljøer uden en eller anden form for hardware timer, og nogle
> meget
> hurtige processorer :-(

Du kan sagtens skrive en timer i kernen, der kører ret præcist 100
ns. Men, så skal du selvfølgelig gøre det samme for Windows, og det er da
noget hø...

> Derfor ender det nok med at jeg implementerer selve timingen(og derved
> brændingen)
> i hardware og kun lader PC'eren styre hvordan det sker.

Tjaeh. Jeg har brændt f.eks. mange eprommer, og om det tager et par
sekunder eller 0.1 sekund har aldrig rigtigt bekymret mig.

Mads

During the ILOVEYOU Outlook Email Virus outbreak, some organisations disabled
their mail system and issued warnings over the intercom. The Joys of Windows...