Re: [CPROG] En ordentlig timing

>Under Linux er der f.eks. usleep, der sover med microsekund granularitet.
>(10-6 sekunder). Hvis det ikke er "småt nok", så må du lige skrive hvad
>dine tidsrum egentlig er - så kan vi bedre forholde os til det.
usleep ligner godt nok noget der kan bruges. Men dens præcision er
noget overvurderet (i hvert fald på min maskine).
På min RH7.0 Athlon 500 er dens opløsning over 1 ms.
På min Win2K Thunderbird 1100 er dens opløsning også omkring 1 ms.
Så det korte af det lange er at den i hvert fald ikke kan bruges :-(

Er der en funktion til at læse tiden præcist for så kan jeg vel polle den.

- Peter Kristensen