Re: [CPROG] Er det Linux eller Windows ?

In article <sslug@sslug> you wrote:

> Er du sikker på det. Jeg kan godt compile:
> #ifdef _WIN32
> int main(int arg, char* args[])
> { BURDE_GIVE_EN_FEJL }
> #endif

> under CygWin. Hvilket jeg ikke kan hvis jeg erstatter _WIN32 med __CYGWIN__
> (så det har jeg gjort)

_WIN32 er jo netop defineret under windows32, bla. i cygwin og borland C/C++.
og angiver tilgang til WIN32 API.

__CYGWIN__ er kun defineret hvis man oversætter med "cygwin" enablet,
ikke hvis man anvender minimalist cygwin uden brug af cygwin*.dll .
Mulivis hedder variablen __CYGWIN32__, men check md dokumentationen/faq
til cygwin, da variablen har skiftet navn igennem versionerne til cygwin.