Re: [CPROG] Er det Linux eller Windows ?

On 17 Sep 2001, Rasmus Meldgaard wrote:

> jeg har lige siddet og leget med uname, men jeg kan ikke få
> gcc -D__`uname`__ til at virke (under zsh under red hat)
> er der nogen der kan forklare mig hvorfor?

Hmm. Det virker nu fint her. Skriver du det på kommandolinien?

Hvis du vil have det i en makefil, er det måske mere smart at kalde en
shell ting, og så tildele resultatet til en variabel, og bruge den?

Mads
Unix is user-friendly; it's just a little particular about which users it is
friendly to.