Re: [CPROG] Automake og X samt C++?

On Monday 17 September 2001 15:11, you wrote:

> [GLU]
>
> Jeg ville anbefale dig at kigge på koden til f.eks. TuxRacer
> (tuxracer.sf.net), som indeholder check for glu, sdl, mv.
>
> Også til at se i tuxracers configure.in

Ok, jeg tror jeg vil prøve at klone dens config :)

> Der er nogen tutorials rundt omkring, endvidere er der autoconf arkivet,
> et eller andet sted fra gnus hjemmesider.
>
> Hvad er det iøvrigt for noget software?

Det er en lille 3dengine i OpenGL/C++ som jeg er ved at lave til et firma,
men jeg beholder copyrighten, og jeg har planlagt at release den
under et eller andet opensource license på et tidspunkt. Hvornår det bliver
ved jeg dog ikke lige.

--
/*	Jacob Kolding / sslug@sslug / DADSys	*/
/*	My other shoe is a penguin...		*/