Sv: [CPROG] Position af cursor i textmode UDEN brug af ncurses

"Erwin S. Andreasen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> Er det bare dette, kan du udskrive \r, som skifter til starten af
> linien (og overskrive den gamle indikator). Husk at flushe hvis du
> skriver til stdout.

Jeg har for nyligt undret mig over hvorfor der flushes i noget andet sw som
jeg har kigget på.

Kan du give en kort forklaring på hvorfor man skal/skal ikke gøre dette.

I min C bibel stod der bare noget om at det kun bruges i specielle tilfælde

mvh
Søren Lambæk