Re: [CPROG] gets strengen

> Så længe du bruger "hvad compileren godtager" som bevisførelse, kommer
> vi ingen vegne, da den notationsmæssige lighed mellem pointere og
> arrays gør en sådan diskussion meningsløs.
>
> Du har ret i, at notationsmæssigt er det sjældent til at se forskel. Q6.14.

Forløbig har jeg ikke set nogen beviser for andre sider af sagen, for at komme igennem med en
pointe kræves det, at man kan komme med gode argumenter.
Jeg har givet eksempler og links, I har sagt at eksemplerne intet viser (uden at forklare hvorfor)
og at linksne vrøvler (med et assembler eksempel som intet viste alligevel).

Jeg kan forstå at en gængse opfattelse blandt sslug-cprog'ere er, at en pointer ikke blot skal
være en variable som peger på et sted i hukommelsen, den skal ligesom også kunne flyttes rundt?
Er det korrekt forstået?
Så må jeg sige vi er uenige om ordets opfattelse, for mig er en "pointer" bare noget der peger.
Jeg kan se jeg ikke er alene med denne opfattelse, den bruges også i de links jeg har citeret.

-S.