Re: [CPROG] datatype, med 1000 decimaler

Kristian Kallenberg wrote:

> I forbindelse med et mandelbrot-projekt er det nødvendigt for mig at have en
> datatype som kan regne med rigtig mange decimaler. "long double" er slet
> ikke nok. Jeg regner med at der skal bruges mindst 1000 decimaler. Er der
> nogen der i forvejen har lavet en datatype jeg kan bruge... det vil spare
> mig for en hel del arbejde!

Du kan jo kigge på sourcen til GNU's bc/dc og se hvad de gør. Du kan jo oxo
bare bruge f.eks. dc direkte, men det bliver nok for langsomt at ha' med at
gøre.
Når nu du skal lave noget med fraktaler, så skulle du prøve at kigge på det
program der hedder xaos, det er for fedt. Det har bare en plat dum bug der får
det til at gå ned hele tiden.

Christian Hemmingsen