datatype, med 1000 decimaler

I forbindelse med et mandelbrot-projekt er det nødvendigt for mig at have en datatype som kan regne med rigtig mange decimaler. "long double" er slet ikke nok. Jeg regner med at der skal bruges mindst 1000 decimaler. Er der nogen der i forvejen har lavet en datatype jeg kan bruge... det vil spare mig for en hel del arbejde!

MVH Kristian Kallenberg