Re: [CPROG] dokumentation

sslug@sslug writes:

> Hej SSLUG'er
>
> Jeg er ved at lægge sidste hånd på et omnipotent C++ netværksbibliotek.
>
> Biblioteket er ellers *fuldt* dokumenteret i *selve* kildeteksten.
>
> Spørgmålet er - hvilket format bør jeg bruge som primær target for min
> dokumention:

Har du set på doxygen (www.doxygen.org) det er som de skriver på deres
hjemmeside:

  "Doxygen is a documentation system for C++, Java, IDL (Corba,
Microsoft and KDE-DCOP flavors) and C."
  "It can generate an on-line documentation browser (in HTML) and/or
an off-line reference manual (in  ) from a set of documented source
files. There is also support for generating output in RTF (MS-Word),
PostScript, hyperlinked PDF, compressed HTML, and Unix man pages. The
documentation is extracted directly from the sources, which makes it
much easier to keep the documentation consistent with the source
code."

det er vel det du har brug for, når du har lavet dokumentionen i
koden.

--
Mvh
Rasmus Meldgaard