Re: [CPROG] dokumentation

In article <sslug@sslug> you wrote:

> Spørgmålet er - hvilket format bør jeg bruge som primær target for min
> dokumention:

> msword -- no go.
> man -- skulle angveliget være depreciated jf. GNU

"man" er udmærket. Det er kun GNU der forsøger at indføre deres "info"
som jeg ikke er for begejstret for. Så er html bedre end info.

Det kommer også lidt an på hvordan man udvikler og hvilke værktøjer man
anvender. "man" er nemt, specielt fra kommandolinie.
html er ok, kan anvendes fra lynx, selvom grafisk browser+mus er bedst.

> pdf -- er proprietær IBM
> info -- linux restricted (alas).
> html - not very versatile.

html er da vist det mest generelle og overalt anvendbar med
flest mulige forskellige klienter ?