Re: [CPROG] gets strengen

(det kan hentes på www.sslug.dk)
> næppe ens med størrelsen af arrayet.
>
> Tag forsjov at kigge på http://www.eskimo.com/~scs/C-faq/top.html, det er om
> ikke andet interessant læsning.

Jeg tror jeg fandt hvad vi søgte:
http://www.eskimo.com/~scs/C-faq/q6.3.html

"An lvalue of type array-of-T which appears in an expression decays (with three exceptions) into a
pointer to its first element; the type of the resultant pointer is pointer-to-T. "

Og det er jo hvad jeg har sagt hele tiden ;)
Jeg tror du tænker på en af undtagelserne som han nævner, og det er netop sizeof operatoren.