dokumentation

Hej SSLUG'er

Jeg er ved at lægge sidste hånd på et omnipotent C++ netværksbibliotek.

Biblioteket er ellers *fuldt* dokumenteret i *selve* kildeteksten.

Spørgmålet er - hvilket format bør jeg bruge som primær target for min
dokumention:

msword -- no go.
man -- skulle angveliget være depreciated jf. GNU
pdf -- er proprietær IBM
info -- linux restricted (alas).
html - not very versatile.

Med venlig hilsen
Nils Åke Ljunggren

P.S. Jeg har skaffet mig en kopi af FTL.