Re: [CPROG] gets strengen

On Tue, 7 Aug 2001, Sune Fischer wrote:

> Okay det er rart at vide til en anden gang, men jeg er ikke urolig, Xboard kommer med en
> detaljeret protocol beskrivelse, der bliver med garanti ikke overflow.

Men, hvorfor ikke bare bruge fgets i stedet, med en konstant på 299 - så
er du helt sikkert ude over problemet?

Eller, endnu bedre, flex som der er nævnt.

Mads

The only way to truely protect your data is to grind up your hard drive
into powder, magnetize it all, then heat it into a liquid. Cool and grind
it up again, scatter it into the wind, and just HOPE entropy does the
rest.
                       - ./ comment on network security