Deallokering og flushing af strstream-buffer

Goddag,

Jeg arbejder i øjeblikket på et C++-program hvor jeg benytter et objekt af klassen strstream.

Jeg opretter objektet på følgende simple måde:
strstream streng_stream;
og så vidt jeg ved, bruger strømmen derfor automatisk en dynamisk allokeret buffer, som jeg selv skal sørge for at deallokere.

Hvordan deallokerer jeg denne buffer?
Hvordan flusher jeg bufferen?

På forhånd tak.
Med venlig hilsen