Re: [CPROG] c bibliotek til håndtereing af mail

Rasmus Meldgaard wrote:
> Hvad gør man så, hvis den findes i bodyen?

Send dig selv et email!

Så vidt jeg husker sætter sendmail automatisk en > foran, så der kommer
til at stå > From, før den appender den til mail spool filem, post
programmet må så være opmærksom på dette.

Btw. var der engang hvor sendmail havde en fejl, således at man kunne
sende et email, med et falsk email limet på i enden, når sendmail så
afleverede emailet glemte den > From, således at det falske email
pludseligt dukkede op som et normalt email i mbox.

--
  Mvh. Carsten Svaneborg