Re: [CPROG] Funktioner i gcc

Her på min harddisk har jeg en manual på glibc. Den dækker version 2.0,
men alle funktionerne er beskrevne i den. Den ligger i 39 html-filer og
der er ialt 1,78 MB. Jeg tror jeg har fundet den hos www.gnu.org engang,
men jeg kan ikke finde den der længere. Hvis nogen er interesserede i at
få den via email, så skriv til mig eller sig det her på cprog. Så skal
jeg gerne sende den.

Med venlig hilsen
Søren H. Sørensen