Re: [CPROG] Funktioner i gcc

Tør man formode at du gerne vil se en oversigt over C's standardbibliotek?

I så fald må jeg anbefale bogen "The C Programming Language" af Dennis
Ritchie & Brian Kernighan.
Hvis du ikke vil bruge penge på en bog kan jeg anbefale:
http://directory.google.com/Top/Computers/Programming/Languages/C/

Mvh. Lars