Re: [CPROG] Funktioner i gcc

On Fri, 20 Jul 2001, Kresten S. Buch wrote:

> Hej Sslug
>
> Findes der en oversigt med medfølgende forklaring over de indbyggede
> funktioner i gcc compilerens includebibliotek?

Øhm, kan du give et eksempel på et navn på sådan en funktion? Jeg kan ikke
rigtigt fatte hvad du taler om...

Mads

If you have a chance, take a look at the virus code, and see what some 300
lines of visual basic can cost industry in say a 24 hour period.
                           - Ron Sprenkels on the 'I Love You' email virus