Re: SV: [CPROG] Howto, mail

Hvorfor dukker et 14 dage gammelt emne op igen?

Ligemeget. Jeg kan bare ikke se nogen grund til at lære Perl når man er
rimelig god i c. Perl er en fortolker, og som sådan er den da meget
udmærket, men det svarer lidt til at bede en assembler-guru bruge BASIC.
Perl kan konkatinere strenge med et +, og det er da nemmere end at
skrive strcat, men Perl kræver mange flere tegn escaped end c gør.
Eksempelvis skal tegnene < og > escapes. Perl bruges ofte til at lave
HTML, og det ender med at se hæsligt ud.

Python kender jeg ikke.

Med venlig hilsen
Søren H. Sørensen