Re: SV: [CPROG] Howto, mail

Meyland Peter wrote

> Grunden til at det ikke bliver lavet i perl eller ligende, er at jeg er vant
> til at programmere i C og endnu ikke rigtigt kender til perl. Desværre.

Det er da en god grund til at sætte sig ind i perl!

En masse streng/tekst manipulerende programmer kan uhyre
let implementeres i perl sammenlignet med C/C++, der ikke
er velegnet til streng relaterede ting, og man kan sikkert
lære grundlæggende perl på den tid det tager at debugge
et tilsvarende C program.

Perl er dog ikke saa godt til kæmpe store programmer.
Der siger rygtet at Python er bedrer.

--
   Mvh. Carsten