Re: [CPROG] Entry point i shared lib filer

Kasper Hauge wrote:

> Jeg har et problem ang. entry point i en fil som skal være en shared
> object/lib fil til Linux.

[...]
> Hvordan gør man dette til Linux og gcc ??
>
> mvh
> Kasper

Nu har jeg ikke det store kendskab til hvad man gør i 1/MegaHard
verdenen, men hvis du skriver: man dlopen, så ser du interfacet til
dynamic link loader.
Hvis der er noget du ønsker noget skal initialisesres eller lignende
inder du kalder funktionerne, skal du vel bare lave en
initialiseringsfunktion, som du så kalder umiddelbart efter dlopen.

Håber det hjælper dig videre.

Med venlig hilsen
Egon Andersen