Re: [CPROG] UDP netværk

Mads Bondo Dydensborg wrote:

> Øhm, det ? forstår jeg ikke helt.
>
> Mads

fra "man 7 arp":

" When there is no positive feedback for an existing mapping
       after some time (see the sysctls below) a neighbour  cache
       entry  is considered stale.  Positive feedback can be got­
       ten from a higher layer; for example from a successful TCP
       ACK. Other protocols can signal forward progress using the
       MSG_CONFIRM flag to sendmsg(2)"

betyder det at jeg hurtigst muligt skal sende noget med det flag, eller
bare vente til jeg normalt ville sende noget, og bruge flaget hvis jeg ved
jeg har fået svar?

VH Elias Naur