Re: [CPROG] Domæne lookup

[snip]

> Det kan godt være det går under denne betegnelse. Så kan jeg også bruge
det
> til at søge information med. Hvis nogen så kender den metode/algoritme man
> bruger i forbindelse med implementationen, så er jeg lutter ører :-) Det
> behøver dog ikke være mere omfattende end at det bare er domæne extensions
> som f.eks. 'dk', der bliver gemt.

Det jeg mente var, at der allerede findes præcis det du søger, og at denne
funktionalitet faktisk er ret fundamental for internettets virke. Se feks
bind serveren til linux (http://www.isc.org/products/BIND/). At jeg så ikke
ved om du kan bruge det til noget (hvis det er en opgave som du _selv_ skal
løse eks.).

VH Elias Naur