Re: [CPROG] Domæne lookup

On Tue, 03 Jul 2001 22:48:40 Elias Naur wrote:

> og
> tilhørende
> med
> opdatere/vedligeholde
>
> Er det mig eller er dette ikke præcis en caching DNS server?

Det kan godt være det går under denne betegnelse. Så kan jeg også bruge det
til at søge information med. Hvis nogen så kender den metode/algoritme man
bruger i forbindelse med implementationen, så er jeg lutter ører :-) Det
behøver dog ikke være mere omfattende end at det bare er domæne extensions
som f.eks. 'dk', der bliver gemt.

Mvh. Ole
Takker!