asynkron I/O (forsat)

Hej igen

Lige nogle tillægsspørgsmål:

Hvorfor kan jeg ikke finde O_ASYNC flaget under man 2 open? Hvis det bare
er mig der er dum, hvor kan jeg så finde det flag? Gør det andet end at slå

Når jeg får signaleret at jeg kan skrive uden at blocke (POLLOUT) hvor
meget kan man så skrive? Fyldes bufferne bare og antallet af bytes skrevet
returneres?

VH Elias Naur