Re: [CPROG] ANSI C++ og events

"Peter Aagaard Kristensen" <sslug@sslug> skrev:

> Men det eneste jeg ved om funktionen er at det er member funktion!

Hvis jeg forstår dig ret, så tror jeg at jeg vil anbefale dig at se på
Libsigc++. Jeg har det her link:
http://www.ece.ucdavis.edu/~kenelson/libsigc++ men det er vist
forældet. Forhåbentlig er der stadig viderestilling, så.

Libsigc++ løser alle dine problemer og flere til og er let, elegant og
hurtigt. Det er det bibliotek, der anvendes til event-styringen i
gtk-- (C++ laget omkring Gnome), men biblioteket er ikke bundet til
Gnome, og virker med blandt andet gcc, cygwin, Borland, MSVC.

Ellers kan du gøre som Mads og lave din egen løsning, hvilket kan være
udmærket i det simple tilfælde (eller hvis man absolut må undgå
afhængigheder af andet software); min erfaring er dog at pludselig vil
man et eller andet som ikke er så simpelt, og så er det rart at være
forberedt.

Anders.

--
ECHO FORMAT C: /U /V:C