Re: [CPROG] Howto, mail

On Thu, 28 Jun 2001, Meyland Peter wrote:

> Hej
>
> Hvordan pokker sender jeg en email inde fra et lille C program? Sidder lige
> og laver at program som skal sende et udtræk fra en mySQL database til nogle
> brugere.

Du forker en child process, der exec'er "sendmail" med passende parametre,
f.eks.

Med mindre dit program er meget performance følsomt, ville jeg nok
overveje at lave det i shell, eller perl, eller lignende.

Mads

Did you ever notice how at trade shows Microsoft is always the one giving
away stress balls...