Re: [CPROG] internt backtrace igen :)

On Mon, 18 Jun 2001, Brian Bjerre Graversen wrote:

> Ved at tilfoje -rdymanic som et flag til ld, oversaettes dele
> at outputtet til funktions kald, og ikke bare adresser, men
> argumenterne gives til funktionerne gives som offsets [0x4006207e].

Jeg kan ikke få den til at give mig funktionsnavne. Kan du ikke sende et
eksempel på en gcc kommando der gør det?

> Nogen ideer til hvordan man let faar argumentet i laeselig tekst ?

Ikke umiddelbart, men jeg vil gerne prøve at rode lidt med det.

Tak,

Mads

  7)  Sacrifice a small animal for Good Luck

 (step 7 of 8 in configuring the Open Source Global File System for Linux)