Re: [CPROG] internal core handling

Carsten Svaneborg wrote:

> Eterm kan gøre det, det ender dog på konsol vinduet så man ser
> det først når man lukker X. Jeg har også set andre programmer,
> der gør det. Mon ikke du skal grabbe SIGSEGV handleren, og så
> starte gdb med PID'en af dit program og nogle switches så gdb
> stopper efter at havde udskrevet stack indholdet?

ah, jow det kunne man vel,
ville nu vaere rart hvis det kunne lade sig goere internt
i programmet uden at skulle kalde gdb. Jeg havde planlagt at
goere det hele i en signal handler, som til sidst skulle sende
mig en email med output'et paent formateret, men det kan man
vel ogsaa med gdb, ville nu vaere rart med nogle interne C
funktioner... snoeft.

mvh

Brian