Re: [CPROG] internal core handling

Brian Bjerre Graversen wrote:
> Jeg vil gerne handle et evt. SIGSEGV med en signal handler, og
> jeg ville hoere om der fandtes nogle C kommandoer eller libraries
> man kan bruge til at undersoege debug flagene internt i ens C program,
> fx. at lave et backtrace (som under gdb) og skrive resultatet ud
> til brugeren.

Eterm kan gøre det, det ender dog på konsol vinduet så man ser
det først når man lukker X. Jeg har også set andre programmer,
der gør det. Mon ikke du skal grabbe SIGSEGV handleren, og så
starte gdb med PID'en af dit program og nogle switches så gdb
stopper efter at havde udskrevet stack indholdet?

--
* Kurosawa: http://www.designlabs.dk/husetsbio *
* Email: Carsten dot Svaneborg at risoe dot dk *