Re: [CPROG] getline under en switch

"Søren H. Sørensen" <sslug@sslug> writes:

> begge dele er dårligt engelsk. Det kan ikke være "it ability to...." det
> må være "it's ability to....". Altså:

Nej, det skal altså være "its" og ikke "it's!" "it's" er en
sammentrækning af "it is". Det er "its" der betyder "dens".

Selvom dette er dobbelt off-topic, kunne jeg altså ikke lade denne
fejl stå ubemærket hen, specielt ikke når fejlen var begået under en
rettelse af en anden fejl ;)

En søgning på Google på "its it's" vil give mere baggrundsinformation
hvis du stadig er i tvivl.

> Hvad har det egentlig med c-programmering at gøre.......

Engelsk er det vigtigste sprog for software udviklere -- endda
vigtigere end C ;)

<sslug@sslug>           Herlev, Denmark       Software Designer
<URL:http://www.andreasen.org/>       <*>       Eicon Networks Research