Re: [CPROG] getline under en switch

Kære venner,

begge dele er dårligt engelsk. Det kan ikke være "it ability to...." det
må være "it's ability to....". Altså:

"It has been said that C's greatest strenght is it's ability to read
character and decide to do nothing with it - and to do this fast"!

Hvad har det egentlig med c-programmering at gøre.......

Med venlig hilsen
Søren H. Sørensen