> Jeg tror jeg vil foretrække at holde mig indenfor standarden på dette
> tidlige stadie, så kan jeg altid ty til andre ting når der ikke at mere at
> hente fra standareden :-)

Læs man readline og overbevis dig selv om at du foretrækker emacs-style
(eller vi-style hvis man er til det perverse) editing, history og meget meget
mere fremfor "standarden" som tilbyder dig en hat af mug (du kan f.eks. ikke
bruge back-space med mindre du skal skrive ^H, hvilket 99.99% af folk ikke
skal og ikke forventer når de trykker på den.). Der er i forvejen intet at
hente fra standarden mht. til bruger input, så du kan lige så godt bare dykke
i med det samme.

Christian Hemmingsen