Re: [CPROG] name space

"Egon Andersen, Talura" <sslug@sslug> skrev:

> Dette giver konflikt, da Beta indgår i både Alpha og Gamma.

Hvis C++ er en mulighed, så findes dette problem ikke, da
strukturer/klasser her indlejres som man ville forvente.

> struct Gamma.Beta * myptr; /* Ugyldig, men illustrerer ideen */

I C++ kan du så sige

        Gamma::Beta* myptr;

med de strukturer, du gav.

Men jeg ved jo ikke, om en C++ oversættelse er helt i skoven for dig
og dit projekt... i givet fald må du nok acceptere simuleringen af
indlejring (Alpha_Beta, Gamma_Beta), hvis ikke omdøbning er en
mulighed (Beta_1, Beta_2).

--
Stor hilsen -- Anders