Re: [CPROG] name space

On Thu, May 24, 2001 at 08:53:15PM +0200, Egon Andersen, Talura wrote:
[...]
> Jeg kan fint benytte pointere, hvis det altså skulle hjælpe med til at
> løse problemet. Jeg kan bare ikke se hvordan du mener det skulle hjælpe,
> da de to indlejrede strukturer med navnene Beta netop ikke har det samme
> indhold.

Duh. Min for-lavt-koffeinniveua-alarmlampe er aabenbart sprunget.
Jeg haever lige niveauet foer jeg mailer igen og maa imellemtiden
give dig fuldkommen ret i, at pointere ikke hjaelper noget her.

:/

--
        Rasmus(sslug@sslug)

"I begin by taking. I shall find scholars later to demonstrate my
perfect right." - Frederick (II) the Great